مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

امیر دریادار دکتر حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه عصر امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله آل هاشم با ایشان دیدار کردند.

اخبار مرتبط :

مشرق :                                  عکس/ امیر سیاری در بیت آیت الله آل هاشم

 

پایگاه اطلاع رسانی آناج:           دیدار دریادار سیاری با امام جمعه موقت تبریز

 

خبرگزاری بین المللی تسنیم :  دیدار دریادار سیاری با امام جمعه موقت تبریز

 



پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

همزمان با روز دوم ماه محرم انجام پذیرفت.

عصر دیروز شهردار محترم منطقه جناب آقای مهندس خوشنواز و هیئت همراه در مسجد امام زاده سید حمزه تبریز با اهالی منطقه و حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم ملاقات نمودند.

در این ملاقات بعد از ادای نماز جماعت و سوگواری  ایام محرم ، شهردار محترم منطقه  به صورت شفاهی گزارشی  از عملکرد منطقه، پروژه های افتتاح شده و پروژه ها و برنامه های در دست اقدام  را  به  سمع و نظر حضار محترم رسانیدند و بعد از ایشان حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم از خدمات و تلاشهای شبانه روزی شهردار  و مجموعه شهرداری منطقه 10 تشکر و قدر دانی کردند. در این دیدار شهردار محترم به مسایل و مشکلات مطروحه شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را صادر نمودند.

 

منبع : پورتال شهرداری منطقه ده تبریز

 



مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

دیدار فرماندار و جمعی از مسئولین فرمانداری تبریز با امام جمعه موقت تبریز حضرت آیت الله حاج آقا آل هاشم بمناسبت عید بزرگ غدیر

محمود چمنی در این دیدار تبعیت محض از ولایت والگو گیری از ائمه معصومین رابرای سعادت دنیوی و اخروی انسانها از اهداف اصیل و درسهای حقیقی واقعه غدیر دانست و افزود : در زمان کنونی نیز با تاسی از رهنمود های عالمان دینی بعنوان چراغهای پر فروغ  وفروزان هدایت و پشتیبانی از ولایت فقیه می توان منتظر واقعی حضرت ولی عصر (عج)بودو به سعادت و کمالات واقعی دست یافت در حاشیه این دیدار همچنین به پاس زحمات این سید عالیقدربعنوان استاد سالهای متمادی بطور هفتگی که در جلسات اخلاق فرمانداری حضورمیابند لوح سپاس و یادبودی از طرف فرماندار اهداء گردید که ایشان نیزازحضورگرم وصمیمی همکاران مجموعه فرمانداری دراین کلاسها قدردانی نمودند.

منبع : وبسایت فرمانداری تبریز



مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

دیدار آقای میر هادی قره سید نماینده مردم تبریز با حضرت آیت الله آل هاشم

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد